Well being

Wellbeing & Beauty : skin types and diet
wellbeing, beauty, skincare, food, diet, issuemagazine.gr, ευεξία, ομορφιά, δέρμα, διατροφή

Wellbeing & Beauty : skin types and diet

Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή έχει σημαντικά οφέλη για όλους τους τύπους δέρματος.

 Όμως υπάρχουν μερικά συστατικά που βρίσκονται μέσα στις τροφές και καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες του κάθε τύπου. Στόχος είναι πάντα η υγεία του δέρματος, την οποία θα αποκτήσουμε μέσω των σωστών διατροφικών επιλογών. Συνέχισε να διαβάζεις για να ανακαλύψεις τρεις βασικούς τύπους δέρματος και τις διατροφικές συνήθειες που θα τους βοηθήσουν να είναι και να δείχνουν στα καλύτερά τους.

  • Λιπαρό δέρμα

 Αυτή η κατηγορία έχει ανάγκη από τροφές που ρυθμίζουν την λιπαρότητα του δέρματος. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι το δέρμα αντανακλά σε μεγάλο βαθμό την γενικότερη υγεία μας. Φρόντισε λοιπόν να καταναλώνεις τροφές με υψηλή θρεπτική αξία, που είναι πλούσιες σε ευεργετικά συστατικά, όπως τα προβιοτικά, τα φρούτα και τα λαχανικά.  

 Η σοκολάτα, τα γαλακτοκομικά και τα λιπαρά (π.χ. τηγανητές πατάτες) φαίνεται να συνδέονται με το λιπαρό δέρμα, όμως δεν έχει αποδειχθεί εάν ευθύνονται για δερματικά προβλήματα. Σε κάθε περίπτωση, τροφές που έχουν υποστεί επεξεργασία και είναι πλούσιες σε λιπαρά, πρόσθετη ζάχαρη και αλάτι μπορούν να προκαλέσουν φλεγμονές στο δέρμα, όταν καταναλώνονται συχνά και σε μεγάλες ποσότητες.

  • Ξηρό δέρμα

 Οι τροφικές αλλεργίες μπορούν να επιδεινώσουν την ήδη υπάρχουσα ξηρότητα, οπότε καλό θα είναι να ελέγχονται. Ουσιαστικά ο συγκεκριμένος τύπος δέρματος, έχει έλλειψη λιπαρότητας και μεγάλη ανάγκη από ενυδάτωση. Τα ω-3 λιπαρά οξέα, έρχονται να αποκαταστήσουν την χαμένη λιπαρότητα και να ενυδατώσουν σε βάθος το δέρμα. Υπάρχουν σε αφθονία σε τροφές όπως τα λιπαρά ψάρια, το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι.

 Τέλος δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε την κατανάλωση νερού, αφού είναι η νούμερο 1 λύση στον τομέα της ενυδάτωσης. Τα οφέλη του νερού είναι σημαντικά για την γενικότερη υγεία του δέρματος, ενώ είναι υπεύθυνο για την λάμψη και την σφριγηλότητά του.

  • Ώριμο δέρμα

 Οι δύο μεγαλύτερες ανάγκες αυτού του τύπου δέρματος είναι η ενυδάτωση και η αποβολή τοξινών. Η πρώτη επιτυγχάνεται μέσω της επαρκούς κατανάλωσης νερού και τροφών που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό (φρούτα και λαχανικά). Είναι σημαντικό κάθε γεύμα να έχει ποικιλία χρωμάτων, αφού το κάθε χρώμα έχει ευεργετικές δράσεις, για διαφορετικούς τομείς της υγείας.

 Άλλες κατηγορίες που επιδρούν θετικά στο ώριμο δέρμα, είναι τα ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα και τροφές που διατηρούν το κολλαγόνο σε υψηλά επίπεδα (π.χ. κοτόπουλο). Οι ελεύθερες ρίζες είναι η κύρια αιτία πρόωρης γήρανσης του δέρματος. Παράγονται από το σώμα μας και είναι αποτέλεσμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, του άγχους και της κακής διατροφής, μεταξύ άλλων. Τα αντιοξειδωτικά έρχονται να εξουδετερώσουν την δράση των ελεύθερων ριζών και βρίσκονται σε μεγάλες ποσότητες στα μούρα, στο πράσινο τσάι και στην μαύρη σοκολάτα.

Δες ακόμα: Eat your way to healthy skin!

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter