Well being

Food Issues: How to Cure a Cold
wellbeing, health, food, diet, cold, winter, issuemagazine.gr, ευεξία, διατροφή, υγεία

Food Issues: How to Cure a Cold

Πες αντίο σε γρίπες και ιώσεις με αυτές τις 5 τροφές!

 Η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο χτίσιμο ενός γερού ανοσοποιητικού, που θα είναι σε θέση να μάχεται ενάντια στους ιούς, κρατώντας τους σε απόσταση. Εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει όμως και στο κομμάτι της ανάρρωσης, σε περίπτωση που η ίωση έχει κάνει ήδη την εμφάνισή της. Σε κάθε περίπτωση, το μυστικό είναι να επιλέγουμε τροφές με θετικές επιδράσεις, τόσο στην σωματική, όσο και στην ψυχική υγεία.

Οι παρακάτω τροφές είναι οι σύμμαχοί σου απέναντι στις απειλές του χειμώνα!

1. Βρώμη

 Αυτή η μορφή υδατάνθρακα θα τροφοδοτήσει το σώμα και το μυαλό με την απαιτούμενη ενέργεια. Πρόσθεσε μέλι, κανέλα, ξηρούς καρπούς, μπανάνα ή φρούτα του δάσους και το γάλα της επιλογής σου και απόλαυσε ένα γευστικό γεύμα, με πλήθος θρεπτικών και αντιοξειδωτικών στοιχείων.

2. Ακτινίδιο

 Η βιταμίνη που ενισχύει περισσότερο από όλες το ανοσοποιητικό και ενθαρρύνει την καταπολέμιση των ιώσεων είναι η C. Το ακτινίδιο έχει μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C από τα πορτοκάλια. Ταυτόχρονα, έρευνες υποστηρίζουν ότι η κατανάλωση 2 ακτινιδίων κατά τις βραδινές ώρες, βοηθάει στο να κοιμηθούμε γρήγορα και βαθιά, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό, αφού τα συμπτώματα της γρίπης επηρεάζουν άμεσα τον ύπνο.

3. Smoothies

 Τα smoothies είναι μία ακόμα εξαιρετική επιλογή, γιατί φτιάχνονται εύκολα, καταναλώνονται ακόμα πιο εύκολα, μας παρέχουν ευελιξία ως προς τα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και θα επιταχύνουν την διαδικασία της ανάρρωσης. Κάνε μίξη φρούτων, λαχανικών και πρόσθεσε θρεπτικά συστατικά όπως το γιαούρτι, το γάλα καρύδας, το ginger και τα μπαχαρικά.

4. Ginger

 Η διάσημη ρίζα με την πικάντικη γεύση έχει την φήμη ότι μπορεί να εμποδίσει την ανάπτυξη ιώσεων, να καταστείλει τα συμπτώματά τους και να καταπολεμήσει την ναυτία, μεταξύ άλλων. Συμπεριέλαβέ το σε smoothies και σαλάτες ή δοκίμασε να προσθέσεις μερικές φέτες ginger στο τσάι σου.

5. Χαμομήλι

 Το χαμομήλι είναι γνωστό για την ικανότητά του να καλμάρει, ενώ ταυτόχρονα βοηθάει στον πονόλαιμο, στις στομαχικές διαταραχές, φτιάχνει την διάθεση και κρατάει το άγχος σε απόσταση. Το ακόμα καλύτερο είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και προληπτικά.

Δες ακόμα: Winter Issues: Top 5 Immunity Boosters

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter