Well being

How to: Boost Your Brain Function
wellbeing, health, brain, meditation, diet, food, diy, life, issuemagazine.gr, ευεξία, υγεία

How to: Boost Your Brain Function

Αυτές οι δραστηριότητες θα δώσουν στο μυαλό σου την ώθηση που χρειάζεται!

 Σε πολλούς αρέσει να παρομοιάζουν το μυαλό με τους μύες του σώματος, που όσο περισσότερο γυμνάζονται, τόσο αυξάνεται η αντοχή και η ευελιξία τους. Σύμφωνα με τους yoga experts, οι παρακάτω δραστηριότητες μπορούν να μεταμορφώσουν την απόδοση του μυαλού, την χωρητικότητα της μνήμης και να κρατήσουν το άγχος σε απόσταση, αρκεί να γίνουν μέρος της καθημερινότητάς μας. Πάμε να τις δούμε!

1. Χαμογέλα!

 Αυτή η καθόλου χρονοβόρα και πανεύκολη κίνηση μας κάνει να φαινόμαστε όμορφοι και να νιώθουμε καλά, αφού ενεργοποιεί την παραγωγή ντοπαμίνης, παρέχοντας άμεσες θετικές επιδράσεις στην διάθεση. Ακόμα πιο αποτελεσματικό από το χαμόγελο όμως, είναι το δυνατό γέλιο, καθώς μειώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, της διαβόητης ορμόνης του άγχους, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό από την στιγμή που το άγχος επηρεάζει την μνήμη.

2. Πρόσεξε την διατροφή σου!

 Παρατήρησε πώς νιώθεις αμέσως μετά το φαγητό. Το αίσθημα κούρασης, το θολωμένο μυαλό και η έλλειψη ενέργειας, μπορεί να είναι αποτελέσματα της κατανάλωσης ανθυγιεινών λιπαρών. Αν θέλεις να αυξήσεις τις επιδόσεις του μυαλού σου, πρέπει να υιοθετήσεις μία διατροφή που να είναι πλούσια σε σίδηρο, πρωτεΐνη, ω-3 λιπαρά οξέα και 8-10 ποτήρια νερό ημερησίως, γιατί η αφυδάτωση προκαλεί σύγχυση και απώλεια μνήμης.

3. Κινήσου!

 Έχει παρατηρηθεί ότι δραστηριότητες που σε καλούν να ηρεμήσεις σώμα και μυαλό, να δραπετεύσεις από τα προβλήματα της καθημερινότητας και να επικεντρωθείς σε όσα έχουν πραγματικά σημασία, μειώνουν σημαντικά το άγχος. Η yoga, το περπάτημα και η γυμναστική είναι 3 δραστηριότητες με αξιοθαύμαστα αποτελέσματα, σε πολλούς τομείς της υγείας.

4. Πες «ναι» στον διαλογισμό

 Ανάμεσα στις απίστευτες θετικές επιδράσεις του διαλογισμού και των ασκήσεων αναπνοών συναντάμε την αποβολή του άγχους και την αύξηση της χωρητικότητας του ιππόκαμπου –το μέρος του εγκεφάλου που σχετίζεται με την μάθηση και την μνήμη. Παράλληλα μας βοηθούν να εστιάζουμε στους στόχους μας, ενώ μπορούν να αποτρέψουν την εμφάνιση νευρολογικών παθήσεων.

5. ... και στις σύνθετες δραστηριότητες!

 Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η ασχολία με δραστηριότητες που απαιτούν σωματική, αλλά και νοητική κίνηση, οργάνωση, παρατήρηση λεπτομερειών, συγκέντρωση και συνθετική σκέψη, διευρύνει την μνήμη και επιταχύνει την ικανότητα σκέψης, μάθησης και φιλτραρίσματος πληροφοριών. Το να χρονομετράς τον εαυτό σου κατά την διάρκεια, οξύνει την παρατηρητικότητα και αυξάνει την δυσκολία της πρόκλησης, κάνοντας τον εγκέφαλο να επεξεργάζεται ταχύτερα τις πληροφορίες.

6. Μάθε κάτι καινούριο!

 Μαθαίνοντας μία καινούρια γλώσσα, ένα μουσικό όργανο ή κάνοντας πράγματα με το αντίθετο χέρι, εξασκείς το μυαλό σου με διαφορετικό τρόπο, αυξάνοντας την απόδοσή του σε ένα μεγαλύτερο φάσμα πραγμάτων.

7. Ξεκουράσου!

 Δεν είναι μυστικό ότι η έλλειψη ύπνου προκαλεί σύγχυση, χαλάει την διάθεση και επηρεάζει σημαντικά την μνήμη και την λήψη αποφάσεων. Σύμφωνα με έρευνες, κάποιος που είναι άυπνος για 21 ώρες, παρουσιάζει κοινά γνωρίσματα όσον αφορά στην συμπεριφορά και στις ικανότητες με έναν μεθυσμένο. Γι’αυτό μην ξεχνάς να δίνεις τόσο στο σώμα, όσο και στο μυαλό σου την ξεκούραση που χρειάζονται.

8. Κάνε ένα κρύο μπάνιο!

 Μπορεί να φαίνεται παράξενο, αλλά το κρύο μπάνιο μπορεί αποδεδειγμένα να φτιάξει την διάθεση, αφού ενθαρρύνει την παραγωγή αδρεναλίνης και ενδορφινών, ορμόνες που είναι υπεύθυνες για το αίσθημα χαράς και ευεξίας. Ταυτόχρονα αυξάνει την παραγωγικότητα, την παρατηρητικότητα και τα επίπεδα ενέργειας.

Δες ακόμα: How To Deal With Anxiety!

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter