Well being

How to: Get Your Sleep Schedule Back! 
sleep, better, wellbeing, issuemagazine.gr, ύπνος, καλύτερος ύπνος, ξεκούραση, σουζάνα

How to: Get Your Sleep Schedule Back! 

Πολύτιμα τιπς που θα σε βοηθήσουν να… επανακουρδίσεις το βιολογικό σου ρολόι, για καλύτερο ύπνο και μεγαλύτερη ξεκούραση!

Ύπνος! Αυτή η μαγική λέξη και ακόμη πιο μαγική βιολογική ανάγκη του ανθρώπου που μας φέρνει πιο κοντά στα όνειρά μας….

NOT. Ωραία όλα αυτά. Αλλά κατά καιρούς, όλοι έχουμε «τρελάνει» το εσωτερικό μας ρολόι. Ξέρετε, αυτό που μας λέει πότε πρέπει να χαλαρώσουμε λίγο και να αφήσουμε στην άκρη γραφεία, χαρτιά, υπολογιστές κλπ.

Είτε γιατί η δουλειά δεν μας αφήνει να κοιμηθούμε τα βράδια, είτε –στην καλύτερη περίπτωση- ο έρωτας, η κατάληξη είναι μία… μαύροι κύκλοι!
Όχι, εντάξει, αυτό είναι το λιγότερο. (Αν και να το ξανασυζητήσουμε αυτό με τους μαύρους κύκλους κάποια στιγμή..)

Το θέμα είναι ότι ο οργανισμός μας δεν είναι φτιαγμένος για να κάνει υπερωρίες (πονεμένη ιστορία κι αυτή). Χρειάζεται ξεκούραση. Χρειάζεται ύπνο! Σωστό ύπνο. Και τι γίνεται όταν έχουμε χάσει την επαφή μας με το κρεβάτι;

Πού πήγε το μυαλό σας;

Εδώ λοιπόν θα σας εκμυστηρευτώ τον τρόπο να διορθώσετε τις ώρες του ύπνου σας ακόμη κι αν έχετε κάνει τη νύχτα- μέρα:

1. Καταρχήν ξεκινήστε από το γεγονός της αποδοχής του ότι θέλετε να αλλάξετε συνήθειες ύπνου. Είναι πολύ σημαντικό. Αν απλά θεωρείται ότι «πρέπει», ο οργανισμός δε θα μπει στο σωστό mode.

2. Προσπαθήστε να προετοιμάζετε τον εαυτό σας περίπου 2 ώρες πριν, με ένα ζεστό μπάνιο, με την αγαπημένη σας μουσική, με το διάβασμα ενός βιβλίου. Κάτι το οποίο να χαλαρώσει την ένταση που έχετε μέσα σας από τη διάρκεια της μέρας.

3. Το χαμομήλι 1 ώρα πριν τον ύπνο ή ένα ποτήρι γάλα, θα βοηθήσει πολύ στη χαλάρωση του οργανισμού εσωτερικά.

4. Προσπαθήστε να μην βάζετε το ξυπνητήρι λίγο πριν πέσετε για ύπνο. Φροντίστε να το έχετε κάνει μέσα στη μέρα ώστε εκείνη τη στιγμή να μην αγχωθείτε για το πόσες ώρες ύπνου σας απομένουν.

5. Και τώρα το πιο βασικό. Να κοιμάστε κάθε μέρα 1 ώρα νωρίτερα και να ξυπνάτε 1 ώρα νωρίτερα από αυτό που έχετε συνηθίσει. Ο οργανισμός δεν θα καταλάβει ότι στις 11 είναι μια φυσιολογική ώρα για ύπνο αν έχετε συνηθίσει να κοιμάστε στις 5. Χρειάζεται υπομονή. Κάθε 2-3 μέρες προσπαθήστε για 2 ώρες νωρίτερα. Αλλά είναι σημαντικό να ξυπνάτε το πρωί πιο νωρίς. Ώστε το βιολογικό σας ρολόι να μη χάσει ξαφνικά όλες του τις συνήθειες (πχ. Ότι κοιμόσασταν 5 ώρες τη μέρα και τώρα κοιμάστε 7 γιατί κοιμάστε 2 ώρες νωρίτερα).

6. Όταν ο οργανισμός συνηθίσει να κοιμάται στην ώρα που είναι επιθυμητή τότε μπορείτε να αυξήσετε σιγά σιγά τις ώρες του ύπνου χωρίς να υπάρξει πρόβλημα.

7. Μην ξεχνάτε το πρωί να τρώτε πολύ καλό πρωινό (πρωτεϊνούχο) ώστε να βοηθάτε τον οργανισμό να ξυπνήσει γρήγορα ώστε να έχει κουραστεί μέχρι το βράδυ.

Είναι δοκιμασμένη η μέθοδος με εγγυημένα αποτελέσματα. Κάντε το και θα με θυμηθείτε!

Δες ακόμα: Νο stress: 7 tips για να απαλλαγείς από το άγχος!

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter