Well being

Flat Belly Tips: 9 Foods To Avoid!
food, issuemagazine.gr, flat belly, well being, food, diet, summer, body, δίαιτα, διατροφή, επίπεδη κοιλιά, καλοκαίρι

Flat Belly Tips: 9 Foods To Avoid!

Μικρές…θυσίες που πρέπει να κάνεις για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά μέχρι το καλοκαίρι!

Θέλεις επίπεδη κοιλιά μέχρι το καλοκαίρι;Τότε σίγουρα πρέπει να αφήσεις το παγωτό που μόλις ετοιμάζεσαι να καταβροχθίσεις. Και στη συνέχεια να σε κάνω να μετανιώσεις για τα σουβλάκια που κατασπάραζες.

Τώρα σοβαρά, για να αποκτήσεις μία επίπεδη κοιλιά χρειάζεται να κάνεις κάποιες θυσίες. Όχι μεγάλες, να, όσο πατάει μία γάτα. Αρχικά, καλό είναι να μάθεις ποιες τροφές πρέπει να αποφύγεις και σε ποιες να δώσεις το πράσινο φως στην καθημερινότητά σου. Συνέχισε, λοιπόν, να διαβάζεις για να μάθεις ποιες είναι οι 9 τροφές που πρέπει να αποφύγεις ξεκινώντας από… τώρα!

#Τυρί:



Είναι εμπλουτισμένο με θερμίδες και κορεσμένα λίπη. Άρα, είναι και ο εχθρός του στομαχιού σου. Προτίμησε καλύτερα τυριά χωρίς λίπη και προσθετικές ουσίες και πάντα σε μικρή ποσότητα.

#Αναψυκτικά:


Κάθε φορά που τρως πού κατευθύνεσαι προς το ψυγείο για να αρπάξεις ένα παγωμένο αναψυκτικό που όπως πιστεύουν όλοι θα σε ανακουφίσει από το φούσκωμα και θα σου προσφέρει τη μέγιστη δροσιά και απόλαυση. Παρόλα αυτά, τα αναψυκτικά περιέχουν τεχνητές ουσίες ζάχαρης και μεγάλες ποσότητες φρουκτόζης. Γι’ αυτό προτίμησε να τα αφήσεις στην άκρη και να στραφείς στο νερό.

#Κατεργασμένο κρέας:



Το κρέας είναι πηγή πρωτεϊνών και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής διατροφής. Το κατεργασμένο κρέας (βλέπε bacon και γαλοπούλα), όμως, είναι πηγή λίπους και προσπάθησε να το αντικαταστήσεις με κοτόπουλο ή ψάρι.

#Αλκοολούχα ποτά:


Αν νόμιζες πως θα συνεχίσεις να πίνεις ασύστολα κάθε Σάββατο βράδυ και το αποτέλεσμα στο σώμα σου θα είναι μηδαμινό είσαι βαθιά νυχτωμένη. Πιο απαγορευμένο ποτό είναι η μπύρα που είναι σύμμαχος της φουσκωτής κοιλιάς, ενώ ιδανικό για διατροφή είναι το Jean Tonic. Επίσης, ένα ποτήρι κόκκινο κρασί κάθε βράδυ θα τονώσει το καρδιαγγειακό σου σύστημα. Ωστόσο, έρευνες υπογραμμίζουν ότι δε χρειάζεται να αποβάλλεις εντελώς το ποτό από τη ζωή σου, αρκεί να περιοριστείς στο ένα ποτό σε κάθε σου έξοδο. Τελικά, μήπως μετράει η ποσότητα;

#Low-Fat ή Fat-Free Salad Dressings:

Αντί να εμπιστευθείς τα τεχνητά salad dressings ιδανικά για δίαιτα καλύτερα να φτιάξεις το δικό σου. Ανάμειξε ελαιόλαδο με λεμόνι και κόκκινο κρασί ή μπαλσάμικο ξύδι. Θα πάει τη σαλάτα σου στο επόμενο επίπεδο!

#Χυμοί φρούτων:

Στην ίδια κατηγορία εντάσσονται και τα smoothies. Περιέχουν προσθετικά ζάχαρης, γλυκαντικές ουσίες και μεγάλη ποσότητα φρουκτόζης. Μπορείς να φτιάξεις τους δικούς σου χυμούς στο σπίτι με τα δικά σου φρούτα και να βοηθήσεις έτσι την κοιλίτσα σου να ξεφουσκώσει.

#Ψωμί:

Οι υδατάνθρακες είναι κάτι ακόμη που πρέπει να αποβάλλεις από την καθημερινή σου διατροφή. Με μεγαλύτερη έμφαση στο ψωμί του τόστ που παρά τη νοστιμιά του δεν είναι και τόσο «νόστιμο» για την κοιλιά σου. Το ψωμί και όλες οι τροφές που περιέχουν υδατάνθρακες προκαλούν φούσκωμα και κατακράτηση υγρών οπότε αντίο επίπεδη κοιλιά!

#Διαιτητικές τροφές:

Σε αυτή την κατηγορία μεγαλύτερο ποσοστό καταλαμβάνουν οι μπάρες δημητριακών που μπορώ να πω ότι μας έχουν όλες ξεγελάσει για τα καλά. Μπορεί αυτές οι τροφές να είναι χαμηλές σε λιπαρά περιέχουν, όμως, μεγάλες ποσότητες νατρίου και συντηρητικών. Μην τις εμπιστεύεσαι γιατί θα πεινάσεις σε κλάσματα δευτερολέπτου λόγω της χαμηλής θρεπτικής τους αξίας.

#Αλάτι:

Μπορεί να μη συνεισφέρει και τόσο στην αύξηση του λίπους στην κοιλιακή χώρα μπορεί, όμως να προκαλέσει δυσφορία. Ελαχιστοποίησε την ποσότητα που χρησιμοποιείς στο φαγητό σου και αντικατάστησέ το με το ginger, τον βασιλικό ή τον κουρκουμά. Γενικότερα, μη φοβάσαι τα μπαχαρικά. Εάν αντέχεις και τα καυτερά κανένα πρόβλημα.

Δες ακόμα:Fitness Issues: Detox Waters!

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter