Well being

The benefits of walking: My well-being story!
walking,fitness, wellebeing, issuemagazine.gr, γυμναστική, περπάτημα, άσκηση

The benefits of walking: My well-being story!

Περπατάω, είμαι καλά και... αυτό βγαίνει προς τα έξω!

Δε σας το έχω ξαναπεί, αλλά η σχέση μου με τη γυμναστική δεν είναι και η καλύτερη. Έχω ξεκινήσει πολλές φορές συνδρομή σε γυμναστήρια, αλλά καμία δεν ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Ή για να είμαι πιο σαφής, καμία δεν ολοκληρώθηκε γενικά... πότε!

Έτσι, έπρεπε κάτι να κάνω, ώστε να ισορροπήσω την καθιστική ζωή που δυστυχώς επιβάλλει η δουλειά μου.

Αυθόρμητα και εντελώς τυχαία ξεκίνησα να περπατάω και να αυξάνω συνεχώς τα χιλιόμετρά μου. Αυτό ήταν! Τα τελευταία πέντε χρόνια περπατάω πολύ συχνά. Γυρίζω όλη την Αθήνα με τα πόδια και αυτό που έχω παρατηρήσει είναι πως μου έχει κάνει καλό σε πολλά επίπεδα.

1. Γυμνάζομαι χωρίς να κουράζομαι:

Το περπάτημα είναι εξαιρετική λύση, αν θέλεις να γυμναστείς αλλά λαχανιάζεις και μόνο στο άκουσμα της λέξης.

2. Βελτιώνω την ποιότητα της ζωής μου αλλά και τη φυσική μου κατάσταση:

Δεν περπατάω για να κάνω κάποιο ρεκόρ. Παρ'όλα αυτά, πλέον έχω μεγαλύτερη αντοχή και μπορώ να κάνω περισσότερα πράγματα χωρίς να δυσκολεύομαι να αναπνεύσω.

3. Κάνει καλό στην υγεία μου:

Σε συνδυασμό με το παραπάνω, το περπάτημα λειτουργεί αποτρεπτικά στα καρδιοαγγειακά νοσήματα και όχι μόνο. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως, όσοι περπατάνε, είναι λιγότερο ευάλωτοι σε εγκεφαλικά επεισόδια και σε ασθένειες όπως ο διαβήτης, οι οσφοιαλγίες, η άνοια και κάποιες μορφές καρκίνου.

4. Ανεβάζει τη λίμπιντο μου:

Ένα ακόμα θετικό είναι πως το περπάτημα βοηθάει στη σωστή κυκλοφορία του αίματος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ανεβαίνει η λίμπιντος και... τα υπόλοιπα τα ξέρεις!

5. Ξεφεύγει το μυαλό μου:

Όταν περπατάω μόνη μου, η έκφραση "καθαρίζει το μυαλό μου" ταιριάζει απόλυτα σε αυτό που νιώθω. Η εναλλαγή εικόνων και ο χρόνος με τον εαυτό μου με κάνουν να ξεκαθαρίζω τις σκέψεις μου και να αποβάλλω το στρες της καθημερινότητας.

6. Windows shopping:

Οταν λέω περπάτημα δεν εννοώ απαραίτητα σε τεράστια πάρκα, σε γήπεδα ή διπλά στη θάλασσα. Ακόμα και μια βόλτα στα μαγαζιά, θα σου κάνει καλό. Πρόσεξε, όμως, αλλο το "περπατάω και παράλληλα χαζεύω τις βιτρίνες" και άλλο το "περπατάω, σταματάω στα μαγαζιά, ψωνίζω, πάω για καφέ, τσίμπαω κάτι κλπ κλπ".

Extra tip: Δε χρειάζεται να το δεις σαν άσκηση. Ξεκίνα μια ώρα νωρίτερα και πήγαινε στις δουλειές σου με τα πόδια.

Όπως και να επιλέξεις να περπατήσεις, με παρέα ή χωρίς, στην πόλη ή διπλά στη θάλασσα, θα δεις μεγάλη διαφορά στο σώμα αλλά και την ψυχολογία σου. Δοκίμασε αν σου ταιριάζει αυτή η μορφή άσκησης και πού ξέρεις, σε κάποια διαδρομή μπορεί να συναντηθούμε!

Δες ακόμα: 20+2 reasons  to Fall in Love with Fall Season!

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter