Well being

Clear Skin: 6 Foods you need to eat!
skin, clear, foods, diet, healthy, well being, issuemagazine.gr, τροφές, καθαρό δέρμα

Clear Skin: 6 Foods you need to eat!

Όλες οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου για υπέροχο, καθαρό δέρμα χωρίς ακμή και τι πρέπει να αποφύγεις!

Είναι γνωστό πλέον πως αυτά που τρώμε δεν επηρεάζουν μόνο το βάρος και την υγεία μας, αλλά και το δέρμα μας. Όσο και αν φροντίζουμε την επιδερμίδα μας με τον καθημερινό, καλό καθαρισμό και ένυδάτωση με καλλυντικά και θεραπείες, συχνά το δέρμα αντιδρά εμφανίζοντας ακμή.

Το δέρμα είναι το μεγαλύτερο όργανο του σώματος και η υγεία του, όπως και σε κάθε άλλο όργανο εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις τροφές και τα θρεπτικά στοιχεία που προσλαμβάνει ο οργανισμό μας, για να λειτουργήσει σωστά.

Υπάρχουν ορισμένες τροφές που αν τις προσθέσεις στην καθημερινή διατροφή σου ακόμα και σε μικρές ποσότητες, μπορούν να βοηθήσουν το δέρμα να αποκτήσει ξανά τη χαμένη του λάμψη και ελαστικότητα. Το Ιssue Magazine ανακάλυψε ποια είναι τα απαραίτητα αυτά συστατικά που θα επαναφέρουν την ισορροπία και θα σου χαρίσουν το πιο καθαρό και λαμπερό δέρμα!

#1 Ωμέγα 3 Λιπαρά Οξέα.
Θα τα βρεις στο λιναρόσπορο, τον σολωμό, τη σόγια, το σπανάκι. Kαταπολεμούν τις φλεγμονές που δημιουργούν ακμή και προβλήματα ερυθρότητας στο δέρμα.

#2 Tροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά.
Goji berries, bluberries, μαύρη σοκολάτα (ωπ εδώ είμαστε), αγκινάρα. Τα αντιοξειδωτικά είναι το κλειδί για την αποτοξίνωση. Αποτρέπουν την ακμή περιορίζοντας την παραγωγή ελεύθερων ριζών, που μπορούν να βλάψουν τα κύτταρα και το κολλαγόνο του δέρματος. Επιπλέον προστατεύουν το δέρμα από τις εξωτερικές τοξίνες και ρύπους, εμποδίζοντας τα να εισχωρήσουν.

#3 Βιταμίνη Α.
Θα τη βρεις στις γλυκοπατάτες, τα καρότα, τις πράσινες σαλάτες, τα βερίκοκα. Η βιταμίνη Α είναι ζωτικής σημασίας για την υγιή παραγωγή των κυττάρων του δέρματος και την προστασία από φλεγμονές, ενώ καταπολεμά τη λιπαρότητα.

#4 Βιταμίνη C.
Πορτοκάλια, κόκκινες πιπεριές, κέιλ, λαχανάκια Βρυξελλών, μπρόκολο. Από τις πιο γνωστές για την προσφορά στο δέρμα βιταμίνες. Καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, μειώνει την ερυθρότητα και ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου, απαραίτητο για την ελαστικότητα και την νεανική όψη του δέρματος.

#5 Βιταμίνη Ε.
Αμύγδαλα, πράσινες σαλάτες, αβοκάντο, μπρόκολο, ελιές.
Eπουλώνει τα σημάδια από ακμή και επανορθώνει την επιδερμίδα.

#6 Νερό, νερό, νερό.
Σωστά, το νερό δεν είναι τροφή, όμως δεν γινόταν να μην το αναφέρουμε, καθώς είναι το νούμερο ένα για ενυδάτωση από μέσα. Η ανεπαρκής πρόσληψη του μπορεί να οδηγήσει σε ξηρότητα, ενώ πίνοντας αρκετό μέσα στην ημέρα βοηθάτε τον οργανισμό σας να αποβάλλει τις τοξίνες.

#7 Απέφυγε ζάχαρη και αλκοόλ.
Η υπερβολική κατανάλωση σακχάρων και αλκοόλης, επιδεινώνει τις δύο κύριες αιτίες της ακμής: τις ορμόνες και τις φλεγμονές.

Δες ακόμα: 7 Hacks: To a great night sleep!

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter