Fashion

Brand New: Intimissimi #Insideandout Campaign
intimissimi, review, lingerie, brand, new, collection, campaign, issuemagazine.gr, εσώρουχα, νέα, καμπάνια

Brand New: Intimissimi #Insideandout Campaign

Η νέα καμπάνια της Ιntimissimi έιναι αφιερωμένη σε κάθε δυναμική γυναίκα εκεί έξω!


Το ιταλικό brand εσωρούχων συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον διάσημο φωτογράφο μόδας, σκηνοθέτη και καλλιτεχνικό διευθυντή, Mario Testino. Πρωτάγωνίστριες 4 αληθινά δυναμικές γυναίκες που ξεχωρίζουν για το όραμά και την πορεία τους ενώ προέρχονται από πολύ διαφορετικούς χώρους: Η μούσα του brand επί σειρά ετών Irina Shayk, η επαγγελματίας τενίστρια Ana Ivanovic, τη σεφ – συγγραφέα κι επιχειρηματία Ella Mills και την ηθοποιό Dakota Johnson.


Για την Intimissimi το στυλ αντανακλά τη μοναδική προσωπικότητα κάθε γυναίκας·φιλοσοφία που επέλεξε να αναδείξει με μία διαφορετική προσέγγιση που ταυτόχρονα αποτελεί και μεγάλη πρόκληση: χωρίς να δείχνει καθόλου τις πρωταγωνίστριες να φοράνε εσώρουχα.

 

Στόχος του brand να εστιάσουμε στους προσωπικούς θριάμβους και τα επιτεύγματά τους, να ξεφύγουμε από το πρίσμα της σεξουαλικότητας και της επιθυμίας που συνήθως συνδέεται με τη διαφήμιση εσωρούχων.

 

Η Intimissimi πιστεύει ότι η ομορφιά στην πραγματικότητα πηγάζει από την εσωτερική δύναμη και το χαρακτήρα της γυναίκας και όλοι και όλες μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αυτό.


H νέα αυτή καμπάνια παρουσιάζει την exclusive bra collection της Intimissimi και το hashtag για την προώθηση της #insideandout. H συλλογή γιορτάζει τη θηλυκότητα μέσα από διαφορετικά σχήματα και μεγέθη μαζί με το μήνυμα του brand ότι με το σωστό σουτιέν κάθε γυναίκα μπορεί να νιώθει αυτοπεποίθηση και σιγουριά.

Δες ακόμα: A day in Verona: Calzedonia Leg Show!

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter