Beauty

How to: Long & Healthy Hair
beauty, hair, tips, health, diet, trends, issuemagazine.gr, ομορφιά, μαλλιά, διατροφή, υγεία

How to: Long & Healthy Hair

Αυτά είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να αποκτήσεις μακριά και υγιή μαλλιά!

 Η ταχύτητα με την οποία μακραίνουν τα μαλλιά, είναι συνήθως γενετικά προδιαγεγραμμένη και είναι πάντα ανάλογη της κατάστασής τους. Τα καλά νέα είναι ότι μπορούμε οι ίδιοι να διασφαλίσουμε την μακροζωία και την καλή ποιότητα της τρίχας με μία σειρά ενεργειών που θα βρεις παρακάτω.

Κούρεμα

 Σύμφωνα με τους ειδικούς θα πρέπει να γίνεται ένα ανεπαίσθητο τριμάρισμα κάθε 3 μήνες, χωρίς να αφαιρείται μήκος από τα μαλλιά. Με άλλα λόγια καθαρίζουμε απλά τις αδύναμες άκρες και δίνουμε την δυνατότητα στην τρίχα να δυναμώσει και να μακρύνει πιο γρήγορα.

Προστασία

 Άλλος βασικός παράγοντας για την διατήρηση της υγείας των μαλλιών είναι η χρήση προϊόντων για προστασία από την θερμότητα, καθώς και οι συχνές θεραπείες αποκατάστασης των κατεστραμμένων κυττάρων, έτσι ώστε να αποτραπεί το σπάσιμο.

Προϊόντα

 Αν θέλουμε να έχουμε μακριά και ανθεκτικά μαλλιά, το πρώτο μας μέλημα είναι να μειώσουμε τις φθορές και τις απώλειες, γεγονός που μας οδηγεί στην χρησιμότητα των κατάλληλων προϊόντων. Χρειαζόμαστε προϊόντα που να διατηρούν τα μαλλιά στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, να τα τροφοδοτούν με τις απαραίτητες πρωτεΐνες, προσφέροντας παράλληλα επαρκή ενυδάτωση και ελαστικότητα.

Βούρτσα

 Η βούρτσα που χρησιμοποιούμε δεν πρέπει να καταστρέφει την εξωτερική στοιβάδα της τρίχας, αφού έτσι θα αυξηθούν οι πιθανότητες φθοράς. Επίσης είναι σημαντικό το βούρτσισμα να μην ξεκινάει κατευθείαν από τις ρίζες –κύρια αιτία φριζαρίσματος και σπασίματος. Αντίθετα ξεκινάμε από τις άκρες και προχωράμε τμηματικά και με προσοχή προς τα επάνω.

Κεφάλι

 Το κεφάλι είναι το περιβάλλον στο οποίο αναπτύσσονται τα μαλλιά, πράγμα που σημαίνει ότι η φροντίδα του δέρματος σε αυτή την περιοχή είναι εξίσου σημαντική, αν στοχεύουμε σε μακριά, δυνατά και υγιή μαλλιά.

Διατροφή

 Η διατροφή είναι καθοριστική για την υγεία και την εικόνα των μαλλιών. Οι πρωτεΐνες και οι υδατάνθρακες είναι οι ομάδες τροφών που πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στα δύο πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας –πρωινό και μεσημεριανό-, ώρες που παρατηρείται η μεγαλύτερη δαπάνη ενέργειας. Άλλες εξαιρετικά βοηθητικές ομάδες είναι τα ω-3 λιπαρά οξέα και οι τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο.

Δες ακόμα: The Best Hairstyles for your Face Shape!

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter