Well being

Well-Being Issue: Insomnia Suspects
wellbeing, health, diet, food, insomnia, issuemagazine.gr, ευεξία, υγεία, διατροφή, αϋπνία

Well-Being Issue: Insomnia Suspects

Μήπως κάποιος από αυτούς τους 4 υπόπτους σου προκαλεί αϋπνία;

 Οι αιτίες της αϋπνίας ποικίλουν ανάλογα με το άτομο, την καθημερινότητα και τις συνήθειές του. Ωστόσο πολλές φορές μπορεί να είναι αποτέλεσμα των τροφών που καταναλώνουμε πριν από τον ύπνο. Πάμε να δούμε ποιές διατροφικές συνήθειες έχουν τέτοιες δυνάμεις!

Σοκολάτα

 Όλοι γνωρίζουμε την επίδραση που έχει ο καφές στον ύπνο, κάτι που φυσικά οφείλεται στην καφεΐνη. Τα ίδια ακριβώς συμπτώματα μπορεί να επιφέρει και η κατανάλωση σοκολάτας, αφού ακόμα και η ελάχιστη ποσότητα αρκεί για να διαταράξει τον ύπνο.

Plus: Η σοκολάτα φημίζεται για το ότι αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας, πράγμα που σίγουρα δεν θέλουμε πριν κοιμηθούμε.

Καυτερά Φαγητά

 Τα υπερβολικά καυτερά και βαριά φαγητά είναι συχνά υπεύθυνα για στομαχικές διαταραχές, ειδικά εάν καταναλώνονται τις βραδινές ώρες. Το ίδιο ισχύει και για τις τροφές που είναι πλούσιες σε λιπαρά. Στην τελική σκέψου ότι δεν είναι και το πιο ευχάριστο πράγμα στον κόσμο να διψάς όλο το βράδυ.

Νερό

 Και ερχόμαστε στο νερό! Η αυξημένη κατανάλωση οποιουδήποτε υγρού θα οδηγήσει σε συχνές επισκέψεις στην τουαλέτα, διακόπτοντας την ροή του ύπνου και επηρεάζοντας την ποιότητά του. Φρόντισε λοιπόν να καταναλώνεις τις μεγαλύτερες ποσότητες υγρών κατά την διάρκεια της ημέρας και μείωνε σταδιακά την πρόσληψη όσο πλησιάζεις προς το βράδυ.

Αλκοόλ

 Μπορεί να νομίζεις ότι το αλκοόλ σε βοηθάει να κοιμηθείς πιο γρήγορα, στην πραγματικότητα όμως ο ύπνος αυτός δεν είναι βαθύς και σίγουρα δεν θα σε ξεκουράσει πλήρως. Επίσης επειδή το αλκόολ αφυδατώνει τον οργανισμό, θα αυξήσει την ανάγκη για νερό, οδηγώντας σε όσα είπαμε παραπάνω.

Δες ακόμα: Νο stress: 7 tips για να απαλλαγείς από το άγχος!

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter