Well being

How To Deal With Anxiety!
wellbeing, health, anxiety, tips, life, love, issuemagazine.gr, ευεξία, υγεία, άγχος

How To Deal With Anxiety!

Το άγχος είναι μία φυσική αντίδραση του οργανισμού, απαραίτητη για την επιβίωσή μας, αφού μας βοηθάει να προστατευόμαστε από τους κινδύνους.

 Ο καθένας ανταποκρίνεται διαφορετικά σε αυτό, πράγμα που έχει να κάνει με την παρουσία ή την απουσία ψυχραιμίας, το μέγεθος του προβλήματος και με το σύνολο των αγχωτικών καταστάσεων που έχει βιώσει στο παρελθόν. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει κάποιος μαγικός τρόπος να εξαφανίσουμε εντελώς το άγχος, αλλά μπορούμε έως ένα βαθμό να του επιβληθούμε.

Οι παρακάτω τεχνικές είναι ικανές να καλμάρουν στις περισσότερες περιπτώσεις. Πάμε να τις γνωρίσουμε!

#1 Ερωτήσεις

 Κάνε συγκεκριμένες ερωτήσεις στον εαυτό σου, έτσι ώστε να εντοπίσεις την πηγή του προβλήματος και να ελαχιστοποιήσεις τον αντίκτυπο που έχει στην διάθεσή σου. Αναλύοντας την κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι, το μυαλό θα είναι απασχολημένο με το να ψάχνει απαντήσεις και λύσεις, περνώντας από την φάση του πανικού, στην παραγωγική φάση της δράσης.

#2 Πηγή

 Η βασικότερη προϋπόθεση για να αντιμετωπίσεις το άγχος, είναι να βρεις τι το πυροδοτεί και κάτω από ποιές συνθήκες. Όταν φτάσεις στον πυρήνα, πήγαινε προς την κατεύθυνση που σε φοβίζει, αφού συνήθως αυτός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου.

#3 Αρχείο

 Βεβαιώσου ότι καταγράφεις λεπτομερώς κάθε έντονη αγχωτική εμπειρία που βιώνεις. Έτσι κάθε φορά που θα ανατρέχεις στα αρχεία σου, θα βλέπεις τα προβλήματα από άλλη σκοπιά. Με τον καιρό θα εξοικειωθείς και θα φτάσεις στο σημείο να αμφισβητείς το μέγεθός τους. Σαν αποτέλεσμα, όταν θα έρχεσαι σε επαφή με ένα καινούριο πρόβλημα θα είσαι σε θέση να σκεφτείς λογικά και να ελέγξεις την επιρροή που θα ασκήσει πάνω σου.

#4 Δραστηριότητες

 Μπορεί το άγχος να προέρχεται από το μυαλό, αλλά έχει επιπτώσεις και στο σώμα, προκαλώντας πολλές φορές χρόνια προβλήματα. Δραστηριότητες όπως η yoga, ο διαλογισμός και οι διαφραγματικές ασκήσεις αναπνοών, αυξάνουν την ροή του οξυγόνου στον οργανισμό και είναι 3 εξαιρετικοί τρόποι χαλάρωσης και διαχείρισης του άγχους.

 Παράλληλα οποιαδήποτε μορφή άσκησης, ενθαρρύνει την παραγωγή σεροτονίνης και ενδορφινών, παρέχοντας άμεσα αποτελέσματα στην αλλαγή της διάθεσης. Είναι αποδεδειγμένο ότι η συστηματική άσκηση κρατάει το άγχος σε απόσταση.

#5 Διατροφή

 Ένταξε στην διατροφή σου την μπανάνα, αφού είναι πλούσια σε φολικό οξύ, ποτάσιο και μαγνήσιο, στοιχεία καθοριστικά για την ισορροπία του νευρικού συστήματος. Έχει βρεθεί ότι τα ω-3 λιπαρά οξέα που βρίσκουμε στα ψάρια μεταξύ άλλων, βοηθούν στην μείωση του άγχους, ενώ τα αντιοξειδωτικά που βρίσκονται στο πράσινο τσάι θα επιταχύνουν την διαδικασία της αποτοξίνωσης και της εξάλειψης των ελεύθερων ριζών που παράγονται από το έντονο στρες.

#6 Ενέργεια

 Η οσμή είναι άμεσα συνδεδεμένη με την μνήμη και τις συναισθηματικές καταστάσεις. Προμηθεύσου αρωματικά κεριά, αιθέρια έλαια και αρωματικά χώρου, σε μυρωδιές που έχεις συνδέσει με όμορφες στιγμές και χρησιμοποίησέ τα όταν χρειάζεσαι μία διέξοδο. Ταυτόχρονα μπορείς να αποσπάσεις ακόμα περισσότερο την προσοχή σου, αφιερώνοντας χρόνο στο αγαπημένο σου χόμπι.

Δες ακόμα: Best Comfort Foods!

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter