Well being

Healthy Morning Routine
wellbeing, health, morning, routine, diet, food, issuemagazine.gr, ευεξία, υγεία

Healthy Morning Routine

Αυτά είναι τα 5 βήματα που πρέπει να προσθέσεις στην πρωινή ρουτίνα σου!

 Συνήθως το πρωί ο χρόνος που έχουμε στην διάθεσή μας είναι περιορισμένος και ακόμα και αυτά τα 5 επιπλέον λεπτά στο κρεβάτι είναι πολύτιμα. Όμως το να αποκτήσουμε άγχος πριν καλά-καλά ξεκινήσει η ημέρα σίγουρα δεν είναι ο καλύτερος οιωνός για την εξέλιξή της.

Τα παρακάτω απλά βήματα θα σε βοηθήσουν να προετοιμαστείς και να θέσεις τις σωστές βάσεις για μία δημιουργική και παραγωγική ημέρα!

1. Stretch

 Ανάμεσα στα τρομερά οφέλη των πρωινών διατάσεων συναντάμε την απόκτηση ενέργειας και την χαλάρωση των μυών. Κατά την διάρκεια του ύπνου, το σώμα μας βρίσκεται για μεγάλο χρονικό διάστημα στην ίδια στάση, πράγμα που μπλοκάρει την ροή του αίματος, ενώ οι κράμπες είναι συχνό φαινόμενο. Μερικά λεπτά διατάσεων λοιπόν, θα ξυπνήσουν και θα ανανεώσουν κάθε κύτταρο του σώματος. Βρες το πρόγραμμα που σου ταιριάζει περισσότερο και θα δεις ότι από την πρώτη κιόλας ημέρα το σώμα σου θα σε ευχαριστεί.

2. Νερό

 Είναι εξαιρετικά σημαντικό το νερό να συμπεριλαμβάνεται στα πρώτα βήματα της πρωινής ρουτίνας μας, καθώς κατά την διάρκεια του ύπνου ο οργανισμός αφυδατώνεται. Εκτός του ότι θα ξυπνήσει τον οργανισμό και θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό, το νερό θα κρατήσει σε απόσταση το άγχος, χαρίζοντάς μας ταυτόχρονα λαμπερό και ενυδατωμένο δέρμα. Πρόσθεσε μερικές φέτες ή χυμό λεμονιού, για να επιταχύνεις την διαδικασία αποβολής των τοξινών και να δώσεις μία ευχάριστη γεύση στο νερό σου.

3. Άγχος

 Σύμφωνα με ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στην Huffington Post, η νούμερο 1 δραστηριότητα που ευθύνεται για την αύξηση του άγχους, είναι η πρωινή ανάγνωση των emails. Καλό θα είναι λοιπόν να αφήνουμε για λίγο στην άκρη τις ηλεκτρονικές συσκευές και το άγχος της δουλειάς, αφιερώνοντας τις πρώτες στιγμές της ημέρας στον εαυτό μας και στο να δημιουργήσουμε το θετικό mindset, που θα μας βοηθήσει να φέρουμε εις πέρας το γεμάτο πρόγραμμα που μας περιμένει στο υπόλοιπό της.

4. Πρωινό

 Το πρωινό είναι η κύρια πηγή ενέργειας που χρειαζόμαστε, καθώς το στομάχι είναι άδειο για πολλές ώρες, κάτι που έχει αρνητικό αντίκτυπο όχι μόνο στα επίπεδα ενέργειας και στον μεταβολισμό, αλλά και στην σωστή εγκεφαλική λειτουργία. Προτίμησε μία από τις πολλές υγιεινές επιλογές που υπάρχουν, αφού θα κρατήσουν μακριά την πείνα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, γλιτώνοντας ταυτόχρονα πλήθος περιττών θερμίδων και λιπαρών.

5. Motivation

 Η διάθεση με την οποία ξεκινάμε την ημέρα μας, συνήθως μας συντροφεύει καθόλη την διάρκειά της. Οι παραπάνω δραστηριότητες θα σου δώσουν τα εφόδια που χρειάζεσαι, αλλά χωρίς την θετική σκέψη και αντιμετώπιση, όλα τα καλά κρατάνε λίγο. Στάσου μπροστά στον καθρέφτη με αυτοπεποίθηση και σιγουριά και πες στον εαυτό σου ότι μπορείς να αντιμετωπίσεις όλες τις προκλήσεις που θα βρεθούν στον δρόμο σου!

Δες ακόμα: All About Coffee: Benefits & Risks

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter