Well being

Healthy Lifestyle: Top 5 Food Facts
wellbeing, health, food, diet, issuemagazine.gr, ευεξία, υγεία, διατροφή

Healthy Lifestyle: Top 5 Food Facts

Αυτά τα 5 βήματα είναι το εισιτήριό σου για τον κόσμο του υγιεινού lifestyle!

 Για να μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι έχουμε καλές διατροφικές συνήθειες, πρέπει πρώτα να είμαστε σε θέση να διακρίνουμε και να αποφεύγουμε τις κακές. Αυτοί είναι σύμφωνα με τους ειδικούς οι τομείς τους οποίους πρέπει να αναθεωρήσουμε, με σκοπό να αποβάλλουμε τις κακές διατροφικές συνήθειες, υιοθετώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής.



1. Ετικέτες Τροφίμων

Οι συσκευασίες και οι επιγραφές τους μπορεί πολλές φορές να είναι παραπλανητικές, γι’αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό η προσοχή μας να είναι στραμμένη στο μέρος που αναγράφονται τα συστατικά των τροφών. Ένα μικρό μυστικό για να γνωρίζουμε τι πραγματικά παίρνουμε από τις τροφές είναι ότι η σειρά των συστατικών δεν είναι τυχαία, αλλά έχει επιλεχθεί σύμφωνα με την ποσότητα που έχει χρησιμοποιηθεί το καθένα. Έτσι το συστατικό που βρίσκεται πρώτο έχει χρησιμοποιηθεί περισσότερο. Οι ειδικοί εφιστούν την προσοχή και στα ‘free’ προϊόντα, αφού μπορεί να κρύβουν παγίδες. Για παράδειγμα, τα gluten free μπορεί να περιέχουν παραπάνω θερμίδες, λιπαρά και ζάχαρη, τα fat free περισσότερη ζάχαρη και αλάτι, ενώ τα sugar free μπορεί να είναι πλούσια σε ανθιυγιεινά λιπαρά.

2. Υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες είναι μία παρεξηγημένη κατηγορία, που πολλοί προσπαθούν να αποφεύγουν. Στην πραγματικότητα είναι εξαιρετικές πηγές ενέργειας και θα πρέπει να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Οι φυτικές ίνες και τα λαχανικά ανήκουν στην κατηγορία των υδατανθράκων και έχουν υψηλά επίπεδα σιδήρου, με πλήθος ευεργετικών επιδράσεων στην σωματική και νοητική υγεία.

3. Αυγά

Τα τελευταία χρόνια δεν είναι λίγοι αυτοί που αποκλείουν από την διατροφή τους τον κρόκο του αυγού σε μία προσπάθεια να μειώσουν την συνολική πρόσληψη θερμίδων και λιπαρών. Κάνοντας αυτή την επιλογή όμως, απορρίπτεις μεγάλη ποσότητα θρεπτικών συστατικών, καθώς ο κρόκος είναι πλούσια πηγή βιταμιών Α και D, λιπαρών οξέων και αντιοξειδωτικών.

 

4. Γεύματα

Τα μικρά και συχνά γεύματα μας βοηθούν να κρατάμε τον μεταβολισμό μας σε εγρήγορση. Πέρα από αυτό όμως, συμβάλλουν στο να κάνουμε σωστές διατροφικές επιλογές. Ένα άδειο στομάχι δεν είναι ποτέ έμπιστο όταν έχουμε να κάνουμε με την ποσότητα και την ποιότητα του φαγητού, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που μας οδηγεί κατευθείαν στην γρήγορη και εύκολη λύση του junk food.

5. Συμπεριφορά

Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας και η ανυπομονησία είναι μέρος της ανθρώπινης φύσης, πράγμα που σημαίνει ότι θέλουμε άμεσα αποτελέσματα ακόμα και στο κομμάτι της απώλειας κιλών. Πέρα από την διατροφή και την άσκηση όμως, εξίσου σημαντικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια παίζει και η ψυχολογία. Ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τον εαυτό μας σε δύσκολες περιόδους είναι καθοριστικός για την επίτευξη του στόχου. Αν λοιπόν μία ημέρα βγούμε εκτός προγράμματος, δεν πρέπει να αφήσουμε το αίσθημα ενοχής να υποβιβάσει την προσπάθεια που έχουμε κάνει έως τώρα. Αφήνουμε ανοιχτό το ενδεχόμενο λάθους και συνεχίζουμε με την καλύτερη διάθεση, που θα μας οδηγήσει στα επιθυμητά αποτελέσματα.

Δες ακόμα: Healthy Morning Routine

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter