Well being

It’s Detox ο’clock!
wellbeing, detox, food, diet, issuemagazine.gr, ευεξία, υγεία, διατροφή

It’s Detox ο’clock!

Η αποτοξίνωση είναι απαραίτητη μετά το καλοκαίρι!

 Μετά τον ήλιο και τους πειρασμούς του καλοκαιριού -στους οποίους είναι δύσκολο να αντισταθούμε, επιστρέφουμε σιγά σιγά στην σκληρή πραγματικότητα. Αυτή η εποχή είναι η κατάλληλη για detox και σήμερα θα μάθεις 4 απλά βήματα που θα θωρακίσουν τον οργανισμό σου και θα τον αποτοξινώσουν αποτελεσματικά, χωρίς να χρειαστεί να καταφύγεις σε αυστηρές δίαιτες. Άλλωστε ο οργανισμός έχει τους δικούς του μηχανισμούς για να αποβάλλει τις τοξίνες και οτιδήποτε περιττό. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να του δώσεις την ώθηση που χρειάζεται.

1. Ζάχαρη

 Οι επεξεργασμένες τροφές με πρόσθετη ζάχαρη δεν είναι μόνο ύποπτες για ένα σωρό θερμίδες και καμία διατροφική αξία. Μία από τις μεγαλύτερες επιπτώσεις της ανεξέλεγκτης κατανάλωσης ζάχαρης είναι η επιβάρυνση του σικωτιού, από το οποίο ξεκινά η διαδικασία αποβολής των τοξινών. Όσο περισσότερη η κατανάλωση ζάχαρης, τόσο μεγαλύτερη η συμβολή στην δυσλειτουργία του σημαντικού αυτού οργάνου. Αντικαθιστώντας τα γλυκά και τα αναψυκτικά με άλλες πηγές ενέργειας με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερα θρεπτικά στοιχεία, σηματοδοτείς την έναρξη της αποτοξίνωσης.  

2. Αντιοξειδωτικά

 Οι ελεύθερες ρίζες είναι αποτέλεσμα πλήθους παραγόντων όπως το άγχος, η κακή διατροφή, η ατμοσφαιρική ρύπανση και η ηλιακή ακτινοβολία και η ύπαρξή τους είναι καθοριστική για τον χρόνο ζωής των κυττάρων. Τα αντιοξειδωτικά είναι η λύση σε αυτό το πρόβλημα, αφού προστατεύουν τα κύτταρα, έχουν αντιφλεγμονώδεις δράσεις και θα τα βρεις σε τροφές όπως τα φρούτα, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί και τα δημητριακά ολικής άλεσης.

3. Σίδηρος

 Ο σίδηρος φημίζεται για την ικανότητά του να καταπολεμά την πείνα, ενώ ρυθμίζει την χώνεψη και προστατεύει τα καλά βακτήρια του εντέρου, αποτρέποντας μικρόβια και τοξίνες να αποσυντονίσουν τον οργανισμό και την ομαλή λειτουργία του. Η ενδεικτική ημερίσια πρόσληψη σιδήρου κυμαίνεται περίπου στα 25γρ. για τις γυναίκες και στα 38γρ. για τους άντρες.

4. Νερό

 Θα έχεις πλέον καταλάβει ότι το νερό είναι η απάντηση σε κάθε ερώτημα και η λύση σε κάθε πρόβλημα, από το να υποστηρίζει την σωστή λειτουργία του μεταβολισμού, μέχρι να συμβάλλει στην απόκτηση λαμπερού δέρματος και στην ενίσχυση της υγείας των νεφρών. Η καθημερινή ποσότητα που πρέπει να καταναλώνουμε εξαρτάται από την σωματική διάπλαση και την φυσική δραστηριότητα, ενώ σε αυτήν μπορούν να συμπεριληφθούν ροφήματα όπως το τσάι και τα flavored waters. Σε γενικές γραμμές μία καλή αρχή είναι τα 8-10 ποτήρια την ημέρα.

Δες ακόμα: Diet & Weight Loss: Everything you need to know!

Ειδήσεις και άρθρα για μόδα, ομορφιά, ανθρώπινες σχέσεις γευστικές απολαύσεις, βιβλία, ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, σχόλια παρατηρήσεις και συμβουλές.

newsletter